#43/2012 - Podróże do wnętrza siebie - Joe Vitale

Podróże do wnętrza siebie

Joe Vitale

Ilość stron: 271
Wydawnictwo: Złote Myśli
ISBN: 978-83-7582-945-7

PRZECZYTAJ FRAGMENT


Odkąd po raz pierwszy zobaczyłam Joe Vitale (niestety nie na żywo) poczułam do niego olbrzymią sympatię. Jego twarz wzbudza zaufanie, spojrzenie emanuje radością, miłością, ciepłem.

"Podróże do wnętrza siebie" jest jego najbardziej osobistą książką, nad której wydaniem długo się zastanawiał. Obnaża w niej siebie, swoją psychikę, wrażliwość. Pierwsze rozdziały potrafią zmrozić krew w żyłach. Widząc Joe takiego jakim jest dziś, aż trudno sobie wyobrazić jakie cholernie trudne były dla niego lata życia w domu rodzinnym. Ilu upokorzeń i cierpień doznał. Jestem zdumiona, że miał wtedy mimo wszystko siłę, by z tak wielką determinacją i zapałem poszukiwać własnej drogi, realizować własne pasje, marzenia, że nie poddał się tyranii ojca, który jego wybory uważał za głupie (delikatnie mówiąc).

"Podróże do wnętrza siebie" to książka bardzo osobista i z pewnością decyzja o jej wydaniu nie należała do łatwych. Joe jest niesamowity, a swoim przykładem pokazuje, że nie ma takiego bagna, z którego nie da się wyjść. 

Książka potraktowana może być także jako przegląd różnego rodzaju nurtów dotyczących życia, egzystencji, samoświadomości, rozwoju osobistego.


0 komentarze:

Prześlij komentarz