#41/2012 - Przestań odwlekać - Bartłomiej Popiel

ZłoteMyśli.pl
Jestem mistrzem odwlekania. Przez ostatni rok udowodniłam to na 100%. Wmawiam sobie, że jestem ciężko zajęta, że całymi dniami pracuję nad ważnymi projektami. Tylko, że z tego nic nie wynika - pracuję i pracuję, a efektów brak. Wielu projektów nie doprowadzam do końca, bo... nagle zajmują mnie kolejne.
Dlatego jak tylko Złote Myśli zapowiedziały, że wkrótce wydadzą e-book Bartka Popiela, od razu wiedziałam, że muszę go mieć.

"Przestań odwlekać i zacznij działać". Publikacja jest krótka, liczy zaledwie 110 stron, ale i tak przeczytanie jej zajęło mi 3 dni. Dlaczego tak długo? Z powodu tego cholernego odwlekania - no przecież "ciężko pracuję". Ale to nie wszystko. Były momenty, że byłam wściekła na Bartka i musiałam przerwać czytanie. Co ten Popiel sobie wyobraża?
Nie chodzi tu o to, że publikacja to stek bzdur, bo tak wcale nie jest. Sęk w tym, że nie jest to jedna z tych grzecznych książeczek, w której autor przekonuje cię, że jesteś wspaniałym człowiekiem i jak będziesz dużo myśleć pozytywnie to wszystko się ułoży i osiągniesz to o czym marzysz. Nie! Tutaj Bartek w sposób dosadny uświadomi Ci, że jesteś leniwym człowieczkiem nastawionym na zaspokajanie swoich krótkich przyjemności, że pod pozorem intensywnej pracy nad wieloma zadaniami tak na prawdę uciekasz przed rzeczami naprawdę ważnymi zajmując się pierdołami. Mało tego - dowiedziałam się także, że jestem ćpunem rozwojowym i prawdopodobnie tak tylko sobie gadam o ciężkiej pracy i zmianie swojego życia, a naprawdę to kocham gówienko, w którym się taplam jak mała świnka.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Bartek ma rację. Co kilka stron dostawałam po pysku. Bolało. Ale dziękuję. Dziękuję za otrzeźwienie, mocne potrząśnięcie, jak również za wiele cennych wskazówek, które po wprowadzeniu ich w życie pozwolą mi uporać się z odwlekaniem, odkładaniem wszystkiego na potem, niekończeniem projektów, rozproszeniem...

Jeżeli Ty także czujesz, że jakość Twojego życia nie jest na takim poziomie jakiej oczekujesz, wymawiasz się ciągłym brakiem czasu, czujesz się przytłoczony nadmiarem obowiązków i nie wiesz za co się zabrać, by osiągnąć wreszcie zadowalające efekty - sięgnij po tę publikację. Jest mocna i konkretna. Na pewno nie pożałujesz.

Zapraszam do dyskusji. Chętnie dowiem się, jakie macie doświadczenia i przemyślenia w tym temacie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz