#23/2012 - Sekretnik - Katarzyna Michalak

Selkar.pl
Uwielbiam panią Katarzynę. Jej styl pisania, poczucie humoru, optymizm bardzo mi odpowiadają. Poza tym jestem z tych, którzy wierzą w przyciąganie. Dlatego Sekretnik stał mi się bardzo bliski. Egzemplarz, który czytałam był z biblioteki, ale z wielką przyjemnością zaopatrzę się w swój własny po to, żeby zawsze móc do niego wracać po odrobinę radosnej motywacji :)

Katarzyna Michalak dzieli się z nami w Sekretniku nie tym, że marzenia i wiara materializują w naszym życiu, to o czym marzymy. Nie, i takie myślenie o tej książce jest płytkie i krzywdzące. Sekretnik to poradnik, który zmusza nas do pracy nad własnym życiem. Po pierwsze każe się zastanowić nad tym, czego tak na prawdę chcemy, potrzebujemy. A po drugie w jaki sposób możemy to osiągnąć.

Dla mnie ta książka ma moc.

0 komentarze:

Prześlij komentarz