#21/2012 - Taktyka sprytnej kobiety - Dominika Kukuła

"Taktyka sprytnej kobiety" to poradnik, nad którym długo się zastanawiałam. Tak na prawdę rozważałam decyzję o jej zakupie odkąd poznałam Złote Myśli. Aż razu pewnego nadarzyła się jakaś promocja i się zdecydowałam.

I co w niej znalazłam? Nic odkrywczego. Jak widać na okładce, podtytuł głosi, że jest to 19 sposobów na owinięcie mężczyzny wokół palca. Każdy rozdział jest omówieniem jednej metody na wywarcie dobrego wrażenia u mężczyzny.

Osoby, które nie miały do czynienia z literaturą o tej tematyce powinny dowiedzieć się czegoś ciekawego i przydatnego :) Dla mnie jest to bardziej przypomnienie tego, o czym już wiedziałam.

Proste zasady, dzięki którym na prawdę możemy poprawić relację ze swoim facetem. A właściwie z każdym facetem - bratem, ojcem, kolegą...

Niestety książka została wycofana z oferty wydawnictwa, więc trudno będzie ją obecnie gdzieś dostać. Być może uda się na rynku wtórnym.

W zastępstwie mogę polecić natomiast "Mężczyznę od A do Z". Zawiera to samo plus dużo, dużo więcej. Na prawdę jest w stanie odmienić Twoje życie.


0 komentarze:

Prześlij komentarz