#26/2012 - Finansowy Geniusz - Daniel Wilczek

ZłoteMyśli.pl
"Finansowy geniusz" stanowi swego rodzaju streszczenie kilkudziesięciu książek z dziedziny osiągania sukcesu finansowego. Daniel Wilczek przekłada nam nudne, opasłe tomiska na przystępny język i wplata w to trochę humoru oraz mnóstwo przykładów wziętych z naszego rodzimego, polskiego podwórka. Ponieważ sukces finansowy nie jest zarezerwowany dla Stanów Zjednoczonych, u nas też można go osiągnąć :)

Finansowy geniusz wskazuje na pewne elementy własnego życia i codziennych działań, które przybliżają nas, lub oddalają nas od bogactwa. Pokazuje dlaczego bogaci mogą być bogaci. Te różnice nie są wcale drastycznie duże. Natomiast mogą doprowadzić do drastycznie dużych różnic w życiu finansowym.

O wielu rzeczach z książki słyszałam, czytałam już wcześniej. Część z nich już stosowałam. Ale z tej książki także wyciągnęłam dla siebie lekcję. I z pewnością jeszcze do tej książki wrócę. Bo z pewnością po jednym czytaniu nie zdołałam wyciągnąć z niej całej esencji.

0 komentarze:

Prześlij komentarz