Ta książka powstała na fali dość sporej popularności książek Claude'a Hopkins'a "Scientific Advertising" oraz "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jest to książka przeznaczona dla początkującego copywritera. Autor pokazuje wszystko od podstaw i daje mnóstwo przykładów z życia.
Niedługo przymierzam się do napisania kilku tekstów sprzedażowych i mam nadzieję, że z pomocą tej i kilku wcześniej przeczytanym książkom uda mi się stworzyć coś sensownego :)
lis
07
2011
#30/2011 - Podstawy pisania przekonujących tekstów - Jakub Sosnowski
Autor: Kamila
o
23:48
Etykiety: copywriting, Jakub Sosnowski, marketing, poradnik, reklama, Wydawnictwo Złote Myśli
Etykiety: copywriting, Jakub Sosnowski, marketing, poradnik, reklama, Wydawnictwo Złote Myśli


Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz