Tak, jak widać na okładce - 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych. Czyli książka szczególnie przydatna wszelkiej maści copywriterom, marketingowcom, sprzedawcom.
Ale także "zwykły" czytelnik powinien mieć frajdę z przeczytania książki, w której wyłożone mu zostaną najlepsze sztuczki mające zachęcać go do nabywania różnorakich towarów i usług :)
Więcej szczegółów tutaj.
#27/2011 - Scientific Advertising - Claude Hopkins
Autor: Kamila
o
16:44
Etykiety: Claude Hopkins, copywriting, marketing, poradnik, reklama, Wydawnictwo Złote Myśli
Etykiety: Claude Hopkins, copywriting, marketing, poradnik, reklama, Wydawnictwo Złote Myśli
![](http://www.blogger.com/img/icon18_email.gif)
![](http://www.blogger.com/img/icon18_edit_allbkg.gif)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz