#7/2012 - Zarabianie prawdziwych pieniędzy - Bartosz Nosiadek

Książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Przekonałam się, że aby stać się osobą wolną finansowo nie trzeba dysponować dużymi kwotami na starcie. Wystarczy otwarty umysł, by dostrzec okazje pomnażania swojego początkowo niewielkiego kapitału.

Kiedy tylko skończyłam czytać podjęłam decyzję - zaczynam tu i teraz. Mając do dyspozycji zaledwie 50zł, znalazłam sposób na dobre ich zainwestowanie jeszcze tego samego dnia :)

Dla niektórych to śmieszna kwota. Dla mnie to krok milowy. Wierzę, że właśnie ta drobna inwestycja jest początkiem do coraz większych zysków.

Na pewno będę do tej publikacji jeszcze wracać, aby czerpać z niej inspirację.

To najlepsza książka z tej tematyki, jaką do tej pory przeczytałam. Najlepsza, ponieważ "zmusiła" mnie do podjęcia działania NATYCHMIAST.

Gorąco polecam. Pełny opis i sporo opinii na temat tej książki można przeczytać na stronie wydawcy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz